Thursday, January 1, 2009

mEngimbAu nOstaLgia sEtaHun LaLu...(PART 1)


bismillah....

kenangan Terindah di mAsjid Al-Falah, USJ9. menJAdi fesi bagi KEm tAhfiZ 2007, meruPAkan pEngalamAn yANg tidak Akan diLupakan saMpai biLA-bilA. waLAupuN bukAn AHLI daLam bidang iNi naMUn ana cUba SedaYA mamPu untuK membanTu adik-Adik dan Diri aNA sendirI menCapai hasRAt kaMi ke Kem inI. pELbaGai PengalaMan yAng SangAt berguna Buat bekALan sepAnjanG hiDup YAng Ana pEroleh di Sini. muNgkin kerana KeberKatan beLAjar daN menGAjar aYAt-Ayat ALLAh menJAdikan kEhidupAn seoRang yAng bErgelar "huffaz' sanGAt istimewa. sEsungguhnYA keHidupAn mereKA sanGatlAh anA cemBurui saMpaI ke Akhir hAyat.

baru- BAru ini MasjId Al-FalAh (MAF) telaH meNganjurkan saTu foRum di maLAm tAhun bAru mAsihi. Ann menGambiL pelUAng inI unTuk kEsana disamping Melawat adik aNa, AinA yang baKAl melanJutkan PelajaranNya ke salAh Sebuah sekOlah TAhfiz di KelantAn. perjalaNAn ke Sana sanGAt menCabar. komUter penUh denGAn oRang RamAi. pAling MencaBAr apAbilA kaMi tersaNgkuT di KL centraL. sejaK awaL perjAlanan kaMi akan "melepasKan" komUter yang daTang dan Tunggu Komuter seterusnyA. BerkAt kesabAran iNI, ALhamdulillAh kOmuter seterUsnya agak lengANg. siTuasi ini tErjadI darI awaL perjalAnan hiNGga perjALanAn pulaNg ke rumah.

seTibanyA di Komuter kamI diamBil olEh Aunt MariAm ditemAni anAK-AnaknyA yAng seTia memBAwa Kami ke MAF.

-bakal ahli panel yang menerajui dunia 10 tahun akan datang-
dari kanan: Aqila, Hasinah,Aina

p/s: syukran jazilan pada Aunt Mariam, Aqila, Aina, Kalila dan Sekeluarga kerana sudi menerima kunjungan hAsinAh dan HanisaH

No comments: